سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ارزش مرد به اندازه همت اوست و صدق او به مقدار جوانمردى‏اش و دلیرى او به میزان ننگى که از بدنامى دارد و پارسایى او به مقدار غیرتى که آرد . [نهج البلاغه] 
»» مهم

سلام خواستم شروع کنم که میل از طرف یک رفیق شفیق به اسم آقای سعید مجیدی به دستم رسید دیدم فرستادنش رو بلاگ خیلی ضروری هست برای همین فرستادمش.

 

 

«...واینک فرمانده معاویه با لشکرش وارد شهر انبار شده و فرماندار من ،حسان بن حسان بکری را کشته و سربازان شما را از مواضع مرزی بیرون رانده است.

به من خبر رسیده که مردی از لشکر شام به خانه زنی مسلمان و زنی غیر مسلمان که در پناه حکومت اسلامی بوده وارد شده و خلخال و دستبند و گردن بند و گوشواره های آنها را به غارت برده در حالی که هیچ وسیله ای برای دفاع جز گریه و التماس کردن ، نداشتنه اند.

لشکریان شام با غنیمت فراوان رفتند، بدون اینکه حتی یک نفر آنان ،زخمی بردارد و یا قطره خونی از او ریخته شود .

اگر برای این حادثه تلخ ، مسلمانی از روی تاسف بمیرد ، ملامت نخواهد شد، و از نظر من سزاوار است. شگفتا ،شگفتا، به خدا سوگند این واقعیت قلب انسان را می میراند و دچار غم و اندوه میکند که شامیان در باطل خود وحدت ،و شما در حق خود متفرقید.»      ترجمه نهج البلاغه دشتی-خ27

واکنون بعد از .....سال در کشوری مسلمان نشین که درصد قابل توجهی از آن شیعه هستند در جوار کشوری شیعه نشین مسلمین را در خانه خدا به خاک و خون می‌کشند، نظیر نوشیدن آب به راحتی هزار هزار انسان را می‌کشند، در حریم امن الهی مجروحین را تیر خلاصی می زنند و هیچ ابایی از اینکه این جنایات فیلمبرداری شود ودر جهان انعکاس پیدا کند، ندارد و آن وقت ما که خود را شیعه امیرالمومنین می نامیم نظاره کنیم و بعضاً......

آری بهتر از همه شما می‌دانم که مردمان این سرزمین همانهایی هستند که 8سال جنگ را بر ما تحمیل کردند. برادران،خواهران وعزیزان ما را کشتند و چه خساراتی که  بر میهن ما وارد نساختند.آری این سرزمین، سرزمینی است که مورد نفرت زینب کبری سلام الله علیها قرار گرفت. این همان سرزمینی است که تاب عدالت علی علیه السلام را نیاورد و به او پشت کرد. ولی آیا این موارد جهت جنایات آشکار و ضد انسانی آمریکا وهم دستانش دلایلی مناسب و خداپسندانه است ؟ آیا اگر پیامبر ما که در عنفوان جوانی پیمان حلف الفضول را بر پا ساخت اکنون می بود ،این بهانه ها را از ما می پذیرفت؟ اگر امیر المومنین اکنون ندای یا للمسلمین آنها را می شنید هیچ اقدامی نمی کرد؟

آیا بی احترامی به عتبات عالیات بس نبود که این هتک حرمت به حریم الهی کشیده شد؟

آیا کشتارهای ویتنام، هیروشیما، صبرا و شتیلا و..... به عنوان لکه ننگ جانیان در این کره خاکی کافی نبود که حال بایستی نظار گر اضافه شدن فلوجه به آنها باشیم؟

بیایید بیدار شویم وبا چشم بصیرت به این مسایل و جریانات بنگریم. کشته شدن مردم فلوجه اگر چه سنی ویا به دید برخی دشمن باشند درست نیست وکاری غیر انسانی است.

آیا خشنودی ما از این روکه سنی ها ویا قاتلان جوانان ایرانی ناعادلانه و نا جوانمردانه کشته شوند پیشرفتی برای ماست یا فقط عاملی است برای از بین بردن اندک وحدت موجود میان مسلمین.

آیا بیش از 50 سال جنگ و خونریزی در فلسطین، مسلمین جهان را کفایت نمی کند که... ؟

آیا سکوت ما و دیگر ملل جهان تاییدی بر جنایات آمریکا نیست؟عزیزی که در کلاس داعیه دارد که عرب و حتی مردم خود عراق ساکتند، چون آمریکا بعثی ها را می کشد و بعد هم مردم به دستور فلانی آمریکاییان را بیرون می کنند وهمه چیز حل می شود به همین خیال باشد، چرا که تاریخ نشان داده است آمریکا وامثال او نه دلشان  برای شیعه می سوزد ونه برای اجرای عدالت.

 او ازاین آب گل آلود چاه های نفت را می چاپد و فقط به استعمار عراق و سایر کشورها می اندیشد.

تنها چیزی که آمریکا حتی فکر کردن به آن را نیاموخته است، عدالت است.

آیا زمان آن فرا نرسیده که جامعه اعراب شهوت بطن و فرج و راحتی خود را ذره ای رها کنند وکمی هم به ندای یاللمسلمین همزبانان خود گوش دهند.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سید حسن هاشمی ( یکشنبه 83/9/1 :: ساعت 5:51 عصر )

<      1   2      
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

سر کاریم یا راهمون رو گم کردیم
کلام یعنی چه؟!!!
[عناوین آرشیوشده]
 

>> بازدید امروز: 9
>> بازدید دیروز: 3
>> مجموع بازدیدها: 118653
» درباره من «

نکته نغز

» فهرست موضوعی یادداشت ها «

» آرشیو مطالب «
آرشیو 1
تابستان 1386
بهار 1386
پاییز 1385
تابستان 1385
بهار 1385
زمستان 1384
تابستان 1384
بهار 1384
زمستان 1383
پاییز 1383

» لوگوی وبلاگ «


» لینک دوستان «

» صفحات اختصاصی «

» لوگوی لینک دوستان «






» وضعیت من در یاهو «
یــــاهـو
» طراح قالب «