• وبلاگ : نكته نغز
  • يادداشت : تعجيل در فرج حجه ابن الحسن صلوات
  • نظرات : 1 خصوصي ، 5 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ص 
    با توجه به روايات نقل شده از اهل بيت عليهم السلام در مورد تأثير دعاي همگاني و نيز بر اساس اهميت فوق العاده شب نيمه شعبان که هم شب ميلاد آن امام رحمت و مهرباني و هم با فضيلت ترين شب سال پس از شب قدر است، حضرت آيت الله العظمي وحيد خراساني فرمودند: سزاوار است عموم مؤمنين و مؤمنات در آن شب عزيز پس از قرائت سوره يس و اهداء آن به آستان مقدس وليعصر ارواحنا فداه و خواندن زيارت سلام علي آل يس، رأس ساعت 11 شب نيمه شعبان دعاي فرج را بخوانند و تعجيل ظهور مولود نيمه شعبان را از خداوند متعال درخواست کنند.
    همچنين مناسب است تا در تمامي مکان هاي مقدس و مجالس جشن و سروري که در آن شب تشکيل ميگردد اين قرائت سوره يس و دعا و توسل همگاني انجام گيرد.
    سلام سيد بزرگوار . دوست خوب من خوبي؟ همشهري گرامي از اينكه به وبلاگم سر زدي ممنونم و شرمنده كه نتونستم بهت سر بزنم چون گرفتار برنامه زنده زمان افطار بودم .وبلاگ نو مبارك و چقدر هم قالب اون زيباست مثل هميشه. از مطالب زيبا و مفيدت استفاده كردم . حق نگهدارت باشه .
    سلام. من هميشه اينطور نمي نويسم. الان چون يك ماه بيشتر به هفته شهدا نمونده زدم تو خاكي. ان شاءالله كه بتونيم كاري بكنيم. يا علي

    سلام وبلاگ قشنگي دارين بار اوله ميام مينجا موفق باشين راستي چطور چنين متني رو تو وبلاگ گذاشتين؟

    سلام.من حضور شما را در وبلاگم به فال نيك مي گيرم چون شما هم مثل خود من سيد هستيد خصوصا كه نوشته بوديد سيد حسن .چون به امام حسن هم ارادت خاصي دارم.بهر حال اميدوارم موفق باشيد و همچنين از خداوند مي خواهم ما را از منتظران واقعي آن حضرت قرار دهد.